Twój koszyk

Przejdź do koszyka
jest obecnie pusty...0
Do kasy

Zaloguj się

rejestracja utracone hasło

Masz pytanie?

ROWER GIANT FATHOM  3 2019 TUBELESS

ROWER GIANT FATHOM 3 2019 TUBELESS

Dostępność:
Dostępny na sklepie , odbiór osobisty.

U nas kupisz na raty CA RATY w promocji 1% na miesiąc w sklepie stacjonarnym

3999,00 4599,00 zł

Dodaj do koszyka
Rozmiar koła27,5"

ROWER GIANT  FATHOM  3 2019  TUBELESS

DOBRZE SIĘ BAW NA SINGLETRACKACH WYBIERAJĄC HARDTAIL,

KTÓRY ZAPEWNI CI ODPOWIEDNIĄ KONTROLĘ.

NOWE KOŁA I OPONY O ŚREDNICY 27,5+ CALA SPRAWIĄ,

ŻE FATHOM POMOŻE CI PEWNIE WSPINAĆ SIĘ, BRAĆ ZAKRĘTY I ZJEŻDŻAĆ W DÓŁ.

Dzięki lekkiej aluminiowej ramie ALUXX SL oraz nowym kołom i oponom 27,5+ nowy Fathom stanowi idealny wybór na trasy XC i singletracki. Łączy w sobie efektywność jazdy tradycyjnego hardtaila i pewność jazdy czułych opon o przekątnej 27,5+. Większe opony amortyzują nierówności i zapewniają lepszą przyczepność, dzięki czemu lepiej poradzą sobie w trudniejszym terenie nie tracąc kontroli. Geometria nowej ramy została dopasowana do jazdy trailowej, np. dzięki bardziej komfortowemu kątowi główki ramy przystosowanemu do widelca o skoku 120 mm.

SPRAWDZONA WYDAJNOŚĆ STOPU

Dzięki lekkiej aluminiowej ramie ALUXX SL oraz nowym kołom i oponom 27,5+ nowy Fathom stanowi idealny wybór na trasy XC i singletracki. Łączy w sobie efektywność jazdy tradycyjnego hardtaila i pewność jazdy czułych opon o przekątnej 27,5+. Większe opony amortyzują nierówności i zapewniają lepszą przyczepność, dzięki czemu lepiej poradzą sobie w trudniejszym terenie nie tracąc kontroli. Geometria nowej ramy została dopasowana do jazdy trailowej, np. dzięki bardziej komfortowemu kątowi główki ramy

TRAKCJA I STABILNOŚĆ

Geometria dostosowana do kół o średnicy 27,5+ cala nie jest jedynie dodanym elementem, ale integralną składową konstrukcji, pozwalającą w pełni wykorzystać właściwości jezdne kół o średnicy 27,5 cala.

ZESTROJONY NA SZLAK

Nieco bardziej komfortowa geometria i specyfikacja poszczególnych elementów, idealne spełniające potrzeby ambitnych kolarzy trailowych.

Rama: Aluminium - ALUXX SL

Widelec: SR SUNTOUR Raidon32 Boost LOR, skok 120mm, tapered, oś 110mm x 15QLC

Napęd: 2x9, przerz. tylna SHIMANO Deore

Hamulce: TEKTRO HD-M275, tarcze 180/160, hydr.

Piasty GIANT by FORMULA: Tracker Performance Boost 15x110, łożyska maszynowe/ GIANT 

opony MAXXIS Ardent 27.5x2.4", , 60TPI, TR, Tubeless

SPECYFIKACJA

Kolor Czarny/Niebieski Matowy
Rama Aluminium - Aluxx SL
Widelec SR SUNTOUR Raidon32 Boost LOR, skok 120mm, tapered, oś 110mm x 15QLC
Tylny amortyzator N/A
Kierownica GIANT Connect Trail, 780x31.8mm, alu.
Wspornik kierownicy GIANT Connect, alu.
Wspornik siodła GIANT Contact Switch, regulowany, 30.9mm; 125(M), 150(L,XL)
Siodło GIANT Contact (Neutral)
Pedały VP-992S
Manetki SHIMANO Alivio SL-M4010, 2x9
Przerzutka przednia SHIMANO FD-M4020
Przerzutka tylna SHIMANO Deore RD-M6000, Shadow+
Hamulce TEKTRO HD-M275, tarcze 180/160, hydr.

Dzwignie hamulca Tektro HDM 275
Kaseta / Wolnobieg SHIMANO HG400, 12-36T, 9s.
Łańcuch KMC X9
Mechanizm korbowy SHIMANO FC-MT210 Boost, 22/36T
Srodek suportu SHIMANO BB-MT500, PressFit
Obręcze GIANT AM 27.5, szer. wew.30mm Tubeless
Piasty GIANT by FORMULA: Tracker Performance Boost 15x110, łożyska maszynowe/ GIANT Tracker Sport Boost QR 141l
Szprychy SAPIM Leader, 28/28
Opony MAXXIS Ardent 27.5x2.4", , 60TPI, TR, Tubeless

TECHNOLOGIA:

OverDrive

Technologia główki ramy, zapewniająca precyzję sterowania rowerem.

OVERDRIVE

CECHY: Jest to oryginalna technologia Giant, polegająca na powiększeniu rozmiarów rury sterowej widelca. Zaprojektowana, aby zapewnić stałą wydajność sterowania rowerem, poprzez powiększenie łożysk główki ramy i stożkową rurę sterową zapewniają optymalną sztywność. Rowery szosowe wyposażone są w łożysko górne w rozmiarze 1 ⅛ cala oraz 1 ¼ calowe łożyska dolne, natomiast rowery górskie wyposażone są w łożyska górne o rozmiarze 1 ⅛ cala, dolne natomiast są w rozmiarze 1 ½ cala.

KORZYŚCI: OverDrive zapewnia aż do 15 % większą sztywność skrętną sterowania niż główki ramy i rury sterowe widelca o tradycyjnym, okrągłym przekroju. Przekłada się to na znacznie lepsze przełożenie energii zaczynając od ręki, przez kierownicę i mostek, kończąc na przednim kole. Nie robi więc różnicy czy ciśniesz pod górę, czy kręcisz w ciasnych zaułkach, OverDrive przenosi siłę nacisku bezpośrednio na przednie koło – dokładnie tam, gdzie jest ona potrzebna najbardziej.

ALUXX SL

POZIOM HIGH PERFORMANCE. Niezwykle lekkie ramy o bardzo dobrych proporcjach wytrzymałości do wagi.

MATERIAŁY

• Używamy głównie stopu 6011, co gwarantuje niezwykle korzystną relację wytrzymałości do wagi.

METODY FORMOWANIA

• Podwójne cieniowanie skutkuje ograniczeniem ciężaru, bez strat dla wytrzymałości.

• Używamy technik PressForming, WarmForming (zaawansowana technika kształtowania ramy przez wtryskiwanie powietrza pod wysokim ciśnieniem) oraz FluidForming w wybranych modelach.

TECHNIKI SPAWANIA

• Wykorzystujemy zarówno techniki standardowe (dwukrotne spawanie bez końcowego piaskowania / szlifowania), jak i techniki spawania gładkiego, co pozwala osiągnąć doskonałą wytrzymałość i ciężar.

Producenci

  • logo ACCENT
  • logo CATEYE
  • logo DARTMOOR
  • logo FINISH LINE
  • logo GEOBIKE
  • logo GIANT
  • logo KRYPTONITE
  • logo LANGE
  • logo LAZER
  • logo MAXXIS
  • logo MERIDA
  • logo NORTHWAVE
  • logo POC
  • logo RESPRO
  • logo ROSSIGNOL
  • logo SHIMANO
  • logo SIS Science in Sport
  • logo SMOGGUARD
  • logo TREZADO
Ładowanie...

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Zamknij
facebook